Pardiralli reklaamklipp pälvis pronksmuna

15. märtsil kogunesid Kultuurikatlasse loomingu- ja turundusinimesed ning tunnustasid oma valdkonna parimaid tegijaid. Juba 21. korda viidi läbi Kuldmuna konkurssi, mille käigus selgitati välja möödunud aasta kõige loomingulisemad turunduskommunikatsiooni lahendused ning valdkonna parimad tegijad reklaami, disaini, digitaalse reklaami, suhtekorralduse ning üritusturunduse alal.

 

Eelmisel nädalal jagasime rõõmustavat uudist, et Pardiralli 2018 reklaamklipp on valitud finaali katergoorias: Reklaam / Sotsiaalkampaania. Meie pingutused kandsid vilja ning auhinnagalal tunnustati meie klippi pronksiga! Sotsiaalkampaania esikoha vääriliseks hinnati “Südames sündinud” ning teiselele kohale EV 100 kampaania.

 

Täname tunnustuse eest! 

 

 

Vaata reklaamklippi koos Märt Avandi selgitusega: